زلال ترین

اس ام اس

زلال ترین

اس ام اس

نشانه های سکته مغزی+جزئیات کامل و عکس

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد با نشانه های سکته مغزی+جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.سلامت نیوز: یک متخصص نورولوژی، ناتوانی را مهم ترین عارضه سکته مغزی عنوان کرد و گفت: ۳۰ درصد از افراد مبتلا حتی برای فعالیت روزانه خود دچار مشکل هستند و به تبع هزینه زیادی برای خانواده بیمار و سیستم درمانی ایجاد می شود. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر یاسر مودبی در سمینار آموزشی که در سالن اجتماعات بیمارستان پورسینا گیلان برگزار شد با اشاره به بررسی علل و عوامل بروز سکته، شناخت علائم خطر و درمان آن، گفت: سکته مغزی در ایران دومین علت مرگ و میر به شمار می رود و با توجه به اهمیتی که سن در بروز این بیماری دارد و جمعیت کشور به سمت پیری می رود، می توان پیش بینی کرد که تعداد سکته مغزی در کشور افزایش یابد. وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز سن بروز سکته مغزی در ایران ۱۰ سال زودتر از آمار جهانی است. این متخصص نورولوژی و استاد دانشگاه، ناتوانی را مهم ترین عارضه سکته مغزی عنوان کرد و افزود: ۳۰ درصد از افراد مبتلا حتی برای فعالیت روزانه خود دچار مشکل هستند و به تبع هزینه زیادی برای خانواده بیمار و سیستم درمانی ایجاد می شود. مودبی خاطرنشان کرد: تغییر سبک زندگی می تواند در کاهش آمار سکته مغزی مؤثر واقع شود. در این خصوص چاقی، فشار خون بالا، دیابت، استعمال سیگار و همچنین بیماری های قلبی از دیگر عوامل بروز سکته مغزی بوده که در بسیاری از موارد با تغذیه سالم و انجام ورزش، می توان بروز آن را کاهش داد. وی در تشریح علایم بروز سکته مغزی گفت: علایم سکته مغزی بر اساس نوع سکته، محل بروز در مغز و شدت آن، مختلف است. اما مهم ترین علایم آن شامل تاری ناگهانی دید به خصوص در یک چشم، احساس بی حسی یا فلج ناگهانی در یک طرف صورت و دست یا پای یک طرف بدن، عدم تعادل بدن و قوای حسی و صحبت کردن و یا فهم صحبت دیگران، سرگیجه بدون دلیل یا افتادن ناگهانی روی زمین است. مودبی با تاکید بر این که در صورت بروز علایم باید سریعا با اورژانس تماس گرفت، افزود: هنگام بروز سکته های ایسکمیک که لخته داخل عروق را پوشانده، بیمار باید در کمتر از ۳ ساعت به نزدیک ترین مرکز درمانی منتقل شود تا با بهره مندی از بهترین درمان شناخته شده که تزریق داروی TPA است، نسبت به درمان و کاهش عوارض سکته اقدام شود.

اینفوگرافی / ۵ راه ساده برای از بین بردن بوی بد دهان+جزئیات کامل و عکس

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد با اینفوگرافی / ۵ راه ساده برای از بین بردن بوی بد دهان+جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.سلامت نیوز:بوی بد دهان از آن دسته مشکلاتی است که نه تنها برای خود بلکه بیشتر برای دیگران آزاردهنده است. این مشکل ممکن است با چند روش ساده قابل برطرف کردن باشد. راه هایی نظیر نوشیدن چای سبز، جویدن آدامس، شست وشوی زبان، شست وشوی دهان با روغن های طبیعی و استفاده از مکمل K12 از جمله این راه ها هستند که در مجله سلامت منتشر شده است. منبع:ایسنا

حل معمای 100 ساله فشار خون+جزئیات کامل و عکس

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد با حل معمای ۱۰۰ ساله فشار خون+جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.سلامت نیوز: محققان موفق به کشف دو پروتئین شده اند که فشار خون را حس کرده و با هدایت یک فرآیند غیر ارادی، افزایش و کاهش فشار خون را کنترل می کند. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ، رفلکس بارورسپتور (baroreceptor reflex) یک مکانیسم غیر ارادی و طبیعی بدن است که برای ثابت نگه داشتن فشار خون به کار می رود. به عنوان مثال، فشار خون بالا باعث پایین آمدن میزان تپش قلب شده و به دنبال آن فشار خون کاهش خواهد یافت. فشار خون پایین فعالیت رفلکس بارورسپتور را کم می کند و در نتیجه میزان تپش قلب زیاد شده و فشار خون هم افزایش می یابد. این رفلکس توسط نورون های ویژه ای کنترل می شود که در کسری از ثانیه واکنش نشان می دهند. به گزارش پایگاه خبری ساینس دیلی،نحوه این فرآیند و انجام آن به طور غیر ارادی برای ثابت نگه داشتن فشار خون، سوالی است که حدود یک قرن ذهن محققان را درگیر کرده بود. در این راستا محققان موسسه تحقیقاتی اسکریپس در آمریکا به تازگی به موفق به کشف دو پروتئین شده اند که فشار خون را حس کرده و به فرآیند رفلکس بارورسپتور کمک می کند. این دو پروتئین PIEZO1 و PIEZO2 نام دارند. این دو پروتئین علاوه بر اینکه در کنترل فشار خون نقش مهمی دارند، احساس فشار ریه ها، حفظ شکل گلبول های قرمز و فرآیندهای حیاتی دیگری را نیز بر عهده دارند. محققان معتقدند نحوه عملکرد این دو پروتئین و تعامل آنان با یکدیگر، اطلاعات ارزشمندی را در زمینه روش های موثر کنترل فشار خون در اختیار محققان قرار می دهد. فشار خون نیرویی است که توسط جریان خون به دیواره رگ ها وارد می شود تا خون در سراسر رگ ها و بدن جریان یابد. اگر این نیرو افزایش پیدا کند و در طول زمان ثابت باقی بماند، بدن با مشکلات زیادی روبرو می شود. به طور متوسط از بین هر سه فرد میانسال، یک نفر به این عارضه مبتلاست. فشار خون مهمترین عامل بروز بیماری های قلبی و بیماری های قلبی مهمترین عامل مرگ و میر در سراسر جهان است. نتایج این مطالعه در نشریه Science منتشر شده است.

بیوگرافی گلاره ناظمی بهترین داور زن فوتسال ایران+جزئیات کامل و عکس

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد با بیوگرافی گلاره ناظمی بهترین داور زن فوتسال ایران+جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.برای این ساعت در رسانه بزرگ فارسی ها با بیوگرافی گلاره ناظمی بهترین داور زن فوتسال ایران و گالری عکس های جدید در خدمت شما دوستان گرامی هستیم .گلاره ناظمی بهترین داور فوتسال ایرانی متولد سال ۱۳۶۱ در تهران است .وی داوری فوتسال را به صورت حرفه ای از سال ۱۳۸۰ آغاز کرد .گلاره ناظمی علاوه بر داوری فوتسال ، مسئولیت کمیته مسابقات فوتبال بانوان را نیز بر عهده دارد .او برای نخستین بار در مسابقات شرق آسیا در سال ۲۰۱۶ به میزبانی مالزی داوری کرد .پس از آن نیز رقابت های داخل سالن آسیا ترکمنستان را قضاوت کرد و همچنین داور فینال هم بود .او همچنین به مسابقات جام ملت های آسیا و دانشجویان جهان نیز دعوت شد .خانم گلاره ناظمی همچنین در المپیک بوینس آیرس نیز حضور داشت .خانوم ناظمی در مهر ماه ۱۳۹۷ توانست بالاتر از داوران مشهور دیگر ، قضاوت فینال فوتسال المپیک جوانان بین تیم های ژاپن و پرتقال را داوری کند .وی در ابتدا به بازی فوتبال علاقه داشت و فوتبال بازی میکرد .تا اینکه به اصرار برادرش در کلاس های داوری شرکت کرد .

بیوگرافی گلاره ناظمی بهترین داور زن فوتسال ایران 1 بیوگرافی گلاره ناظمی بهترین داور زن فوتسال ایران

بیوگرافی گلاره ناظمی بهترین داور زن فوتسال ایران

بیوگرافی گلاره ناظمی بهترین داور زن فوتسال ایران 2 بیوگرافی گلاره ناظمی بهترین داور زن فوتسال ایران

زندگینامه گلاره ناظمی داور

بیوگرافی گلاره ناظمی بهترین داور زن فوتسال ایران 3 بیوگرافی گلاره ناظمی بهترین داور زن فوتسال ایران

جدیدترین عکس های اینستاگرام گلاره ناظمی

بیوگرافی گلاره ناظمی بهترین داور زن فوتسال ایران 4 بیوگرافی گلاره ناظمی بهترین داور زن فوتسال ایران

گلاره ناظمی

بیوگرافی گلاره ناظمی بهترین داور زن فوتسال ایران 5 بیوگرافی گلاره ناظمی بهترین داور زن فوتسال ایران

پیشنهاد می کنیم به سایر مطالب دسته بیوگرافی سایت سر بزنید .

همچنین در فارسی ها بخوانید :

گلاره ناظمی کیست

نوشته بیوگرافی گلاره ناظمی بهترین داور زن فوتسال ایران اولین بار در فارسی ها. پدیدار شد.

بازیگر نقش نفس در فیلم دل شکسته کیست+جزئیات کامل و عکس

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد با بازیگر نقش نفس در فیلم دل شکسته کیست+جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.

امروز در مجله آنلاین زندگی با عنوان بازیگر نقش نفس در فیلم دل شکسته کیست به همراه بیوگرافی کامل و عکس های جدید در خدمت شما هستیم .

فیلم دل شکسته یکی از فیلم های سینمایی بسیار زیبا و به یاد ماندنی ایرانی است که در سال ۱۳۸۶ ساخته شد .

فیلم در مورد دو جوان دانشجو با طرز فکر و فرهنگ خانوادگی متفاوت است که مجبورند برای پایان نامه خود ، باهم کار کنند .

در آخر این دو جوان به همدیگر علاقه مند شده و با هم ازدواج می کنند .

بیتا بادران بازیگر نقش اصلی این فیلم است که نقش نفس را بازی می کند .

وی در این فیلم همبازی شهاب حسینی ، خسرو شکیبایی ، محمود پاک نیت و … می باشد .

بیتا بادران متولد سال ۱۳۵۴ در تهران می باشد .

وی با ایفای نقش در فیلم دل شکسته و آژانس شیشه ای بیشتر به شهرت رسید و شناخته شد .

در ادامه جدیدترین عکس های اینستاگرام بیتا بادران را مشاهده خواهید کرد :

بازیگر نقش نفس در فیلم دل شکسته کیست 1 بازیگر نقش نفس در فیلم دل شکسته کیست

بازیگر نقش نفس در فیلم دل شکسته کیست

بازیگر نقش نفس در فیلم دل شکسته کیست 2 بازیگر نقش نفس در فیلم دل شکسته کیست

بیوگرافی بیتا بادران در نقش نفس در فیلم دل شکسته

بازیگر نقش نفس در فیلم دل شکسته کیست 3 بازیگر نقش نفس در فیلم دل شکسته کیست

عکس های جدید نفس در فیلم دل شکسته

بازیگر نقش نفس در فیلم دل شکسته کیست 4 بازیگر نقش نفس در فیلم دل شکسته کیست

زندگینامه کامل نفس در فیلم دل شکسته

بازیگر نقش نفس در فیلم دل شکسته کیست 5 بازیگر نقش نفس در فیلم دل شکسته کیست

بیوگرافی نفس در فیلم دل شکسته با بازی بیتا بادران

بازیگر نقش نفس در فیلم دل شکسته کیست 6 بازیگر نقش نفس در فیلم دل شکسته کیست

نفس در فیلم دل شکسته

پیشنهاد می کنیم به سایر مطالب دسته عکس فیلم و سریال سر بزنید .

نوشته بازیگر نقش نفس در فیلم دل شکسته کیست اولین بار در فارسی ها. پدیدار شد.

طرز تهیه لوبیا پلو+جزئیات کامل و عکس

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد با طرز تهیه لوبیا پلو+جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.

tarztahiye lobiyapolo irnab ir طرز تهیه لوبیا پلو

طرز تهیه لوبیا پلو

مواد لازم لوبیا پلو خوشمزه و خوش طعم

برنج ۴ پیمانه
گوشت ران گوسفندی ۴۰۰ گرم
پیاز ریز خرد شده ۱ عدد بزرگ
لوبیا سبز خرد شده ۵۰۰ گرم
رب گوجه فرنگی ۲ قاشق غذا خوری
زرد چوبه ۱ ق مربا خوری
دارچین ۱ ق مربا خوری
پودر کاری ۱ قاشق مربا خوری
پودر زعفران ۱ قاشق چایخوری
فلفل سیاه ۱ قاشق چایخوری
نمک به مقدار لازم
روغن به مقدار لازم
کره یا روغن حیوانی به اندازه لازم

مراحل تهیه کامل لوبیا پلو

ابتدا قابلمه را روی حرارت قرار میدهیم و کمی روغن در آن میریزیم تا داغ شود. سپس پیاز را داخل آن میریزیم و با کمی نمک تفت میدهیم . بعد از اینکه پیاز ها آب انداخت زرد چوبه را داخل آن اضافه میکنیم و هم میزنیم تا پیاز ها سرخ شوند.در پیاز سرخ شده گوشت تکه ای و ریز شده را میریزیم و تفت میدهیم تا رنگ گوشت عوض شود.
بعد رب گوجه فرنگی را به همراه پودر کاری و نصف دارچین گفته شده داخل گوشت ها می ریزیم و کاملا هم میزینم.

ادامه ی طرز تهیه لوبیا پلو مرحله پختن گوشت ها
نیم لیتر آب داخل مواد گوشت و پیاز سرخ شده میریزیم و اجازه میدهیم تا گوشت ها بپزند. در این فاصله لوبیا ها را در ظرف دیگر و با کمی روغن تفت میدهیم و در آب گوشتی که به جوش آمد اضافه میکنیم .حرارت آن را کم میکنیم تا به آرامی مواد کنار هم بپزند و آب آن تبخیر نشود.در ۱۰ دقیقه آخر پخت نمک و نصف پودر زعفران را هم داخل مواد لوبیا پلو میریزیم .
و وقتی گوشت کاملا پخت و آب آن تبخیر شد آن را از روی حرارت بر میداریم.تاکمی سرد تر شود.

در این فاصله برنج از قبل شسته شده و خیس خورده را آبکش میکنیم . سعی کنید برنج را زنده تر بردارید تا هنگام اضافه شدن با مواد خمیر نشود.
ته قابلمه ای که میخواهیم لوبیا پلو را در آن دم کنیم مقداری روغن و زعفران دم کرده میریزیم و با ته دیگ سیب زمینی کف قابلمه را پر میکنیم . سپس مقداری از برنج را با کف گیر داخل قابلمه میریزیم و بعد یک لایه از مواد لوبیا که هیچ آبی ندارد روی برنج میریزیم و کاملا مخلوط میکنیم تا برنج سفیدی داخل قابلمه نداشته باشیم و این لایه ها را تا آخر ادامه میدهیم .
از باقی مانده دارچین هم میتوانید برای لای برنج ها استفاده کنید.در آخر هم چند سوراخ با ته قاشق داخل برنج ایجاد کنید تا بخار به راحتی به بالای برنج کشیده شود.از دم کنی هم برای در قابلمه استفاده کنید تا برنج بعد از بخار کردن نرم نشود.
ادامه دستور تهیه کامل لوبیا پلو
بعد از اینکه برنج پخت میتوانید مقداری کره ذوب شده و یا روغن حیوانی داغ شده روی آن بکشید.
نکات تکمیلی در مورد لوبیا پلو
لوبیا پلو جزو پلو و چلو میباشد
زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا ۱۵ دقیقه
و زمان پخت و انتظار آن در حدود ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه میباشد .
لوبیا پلو را می توانید در وعده نهار – شام – سرو کنید .
همچنین میتوان در ماه رمضان به عنوان سحری – افطار – میل کرد .
توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای ۶ نفر مناسب میباشد .

طرز تهیه لوبیا پلو – علمی دانش روانشناسی تعبیرخواب موفقیت مدل مو

طرز تهیه آش ترخینه+جزئیات کامل و عکس

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد با طرز تهیه آش ترخینه+جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.

tarztahiye ashtarkhineh irnab ir طرز تهیه آش ترخینه

طرز تهیه آش ترخینه

مواد لازم جهت تهیه آش ترخینه

مواد لازم
ترخینه دوغ ۲۵۰ گرم
پیاز بزرگ ۲ عدد
سبزی آش (تره، جعفری، گشنیز، اسفناج) نیم کیلو
عدس ۲ پیمانه
روغن،‌ نمک و فلفل به میزان لازم
نعنا داغ و سیر داغ به میزان لازم
کشک و قرقوروت به میزان لازم

نکته: با مقدار مواد یاد شده می‌توانید برای چهار تا پنج نفر آش تهیه کنید.

مراحل تهیه آش ترخینه

عدس را جداگانه در ظرفی بریزید و بگذارید بپزد.
ابتدا ترخینه‌ها را زیر آب گرفته تا گرد و خاک آن برود. سپس آنها را در ظرفی ریخته و روی آن آب سرد بریزید تا دانه‌های بهم چسبیده از هم جدا شوند.
پیاز را خرد کرده و با روغن تفت دهید تا طلایی شود. کمی زرد چوبه به آن اضافه کنید.
ترخینه را همراه با آب و سبزی آش و نمک و فلفل به پیاز داغ اضافه کنید و شعله را ملایم کرده تا سبزی آش بپزد.
سپس عدس پخته شده را (و مقدار کمی قرقروت در صورت تمایل) اضافه کرده و بگذارید تا آش جا بییفتد.
در انتها کمی کشک در آش بریزید.
در هنگام سرو کردن می‌توانید روی آش را با پیاز داغ،‌ نعنا داغ، سیر داغ و کشک تزیین کنید.
نکات
برای داشتن طعم ترش آش قرقروت بیشتری اضافه نمایید.
سیر را بعد از سرخ شدن پیاز اضافه کنید و کمی تفت دهید.
کشک را می‌توانید فقط جهت سرو روی میز قرار دهید و داخل آش از قبل نریزید (ممکن است کسانی طعم کشک را در آش دوست نداشته باشند).
هر چه آش شما پر سبزی‌تر باشد طعم آن چند برابر بهتر خواهد شد.
به همراه عدس یا به جای آن می‌توانید از سایر حبوبات مانند نخود و لوبیا نیز در تهیه آش ترخینه استفاده کنید.

همانطور که مشاهده کردید، طرز تهیه آش ترخینه ساده است. شما هم می‌توانید عصرانه خود را با آش ترخینه زیباتر کنید و در کنار خانواده و دوستان‌ از لحظاتتان لذت ببرید.

طرز تهیه آش ترخینه – علمی دانش روانشناسی تعبیرخواب موفقیت مدل مو

استمنا در کودکان پیش از دبستان+جزئیات کامل و عکس

استمناء

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد با استمنا در کودکان پیش از دبستان+جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.

حدود یک سوم از کودکان در گروه سنی پیش از دبستان برای کشف اعضای بدن خود که حالتی طبیعی است این کار را انجام می دهند،زیرا با این کار احساس خوبی پیدا می کنند و در بعضی از کودکان نوعی واکنش به چیزی مانند داشتن یک وسیه مثل پستانک یا ابراز ناراحتی از چیزی می باشد.

البته باید خانواده دقت کنند که درد یا سوزش در ناحیه تناسلی منجر به استمناء نمیشود وبدون علت پزشکی می باشد.

این رفتار بعد از مدتی متوقف شده اما اگر در سنین بعد از مدرسه ادامه پیدا کند وخانواده بیش از اندازه این رفتار را نکوهش کنند ممکن است منجر به آسیب های عاطفی در فرزندشان شوند وبهتر است در این زمینه از مشاور درخواست کمک کنند.

جلوگیری از خود ارضایی

برای اینکه امکان احساس بیداری جنسی پیش رس و گرایش به برخورداری از ان را بوسیله خود ارضایی به طفل ندهیم، واجب و ضروری است پیش از هر چیز بهداشت اطفال را مراعات نمود ضمنا پدر و مارد با نگاهی دقیق و دقت همه روزه و سعی کنند که از عامل هایی که سبب وارد شدن لطمه روحی به کودک میشود دوری کنند.

و محرکات جنسی که به انها اشاره خواهیم کرد را دور کنند.

برخورد با خود ارضایی کودکان

هنگام عمل خود ارضایی در طفل نباید او را مجازات نمود یا تهدید کرد.

خوبتر است تدابیر انحرافی طفل را از ان عمل باز داشت.

به عنوان مثال ورزش جسمی، شستشوی تدریجی و بازی قطعا در برنامه هر روزه او گنجانده شود و باید زندگی او را تا انجا که امکان دارد تغییر داد و توقف طولانی او را در هوای ازاد و نزد کودکان دیگر بیشتر نمود و مراقبت کرد که موقع خواب دستهایشان را خارج از لحاف بگذارد و بعد از بیداری نباید گذاشت در رختخواب لم بدهد و به خود بپیچد.

پدر و مارد چنانچه این عادت را در طفل خود دیدند می‌بایستی بعنوان یک بیماری به ان ناه کنند و برای علاج ان از برترین راهها عمل کنند و ترجیحا با طبیبان و مشاورین مشاوره کنند.

منبع

نوشته استمنا در کودکان پیش از دبستان اولین بار در جایروس (بهترین پزشکان مغز و اعصاب و روان). پدیدار شد.

اورا! پیش درآمد میگرن و بعضی انواع تشنج!+جزئیات کامل و عکس

اورا

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد با اورا! پیش درآمد میگرن و بعضی انواع تشنج!+جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.

میگرن بواسطه عوامل گوناگونی شروع میشود که آن‌ها را تحت عنوان محرکه‌های میگرنی یا اورا (Aura) می‌شناسیم.

این عوامل صرفا محدود به عوامل شیمیایی و تغذیه نیست.

امکان دارد شما در مواجهه با روشنایی لامپ یا حتی یک اضطراب و نگرانی خیلی شدید، زمینه یک سر درد زیاد را بیابید.

چنانچه حقیقتأ به میگرن گرفتار شده‌اید، اندکی قبل از آغاز سر دردهای وحشتناک و شدید، بدن بنوعی به شما اطلاع می‌دهد.

هنوز دلیل دقیقی برای میگرن شناسایی نشده و بهمین علت شما قادر نیستید با دشمن فرضی که هیچ شناختی ازش ندارید مقابله کنید.

فعلا چاره کار در اینجاست به هر نحوی جلوی پیشرفت درد گرفته شود.

البته محققان در سرتاسر جهان نسبت به سردردهای میگرنی بی‌تفاوت نبوده و روی عوامل گوناگونی به تحقیق می‌پردازند تا در درجه نخست دلیل میگرن شناسایی شود.

هر چند هم اکنون محرکه‌های هورمونی و فیزیکی، ارزش بالینی پایین‌تر پیدا کرده و توجه محققین بر عوامل ژنتیکی و مولکولی معطوف شده است.

مثالهایی از حالاتی که می تواند نشانگر اورا باشد:

تغییرات بینایی

دیدن خطوطی مانند چراغ روشن و حباب
خطوط زیگزاگ
تحریف در اندازه یا شکل اشیاء
ارتعاش میدان دید
لکه یا نقطه سیاه در میدان دید بارقه دار
سوسو زننده، تکه های ضربان دار، اغلب خمیده
دید تونل
لکه یا نقطه سیاه در میدان دید
نقاط کور و تاریک در میدان دید
اثر پرده مانند بیش از یک چشم
کوری (در میگرن شبکیه)
افزایش حساسیت به نور

تغییرات شنوایی

شنیدن صداها و یا صداهایی که وجود ندارند: توهم شنوایی
وزوز گوش
افزایش حساسیت به صدا

درمان غیردارویی و بدون عارضه سردرد با بیوفیدبک

نوشته اورا! پیش درآمد میگرن و بعضی انواع تشنج! اولین بار در جایروس (بهترین پزشکان مغز و اعصاب و روان). پدیدار شد.

آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه در یوتیوب دنیا را به هم ریخت+جزئیات کامل و عکس

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد با آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه در یوتیوب دنیا را به هم ریخت+جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.امروز در مجله آنلاین زندگی با عنوان آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه در یوتیوب دنیا را به هم ریخت در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

بی شک آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه یکی از بهترین و ماندگارترین آهنگ ها در تاریخ ایران است .

ویدیو این آهنگ در یوتیوب تاکنون بیش از ۴۳ میلیون بازدید کننده داشته است .

علاوه بر ان بیش از ۱۶ هزار کامنت از سرتاسر دنیا برای این ویدیو گذاشته شده است .

حتی کاربرانی که فارسی زبان نبودند نیز کامنت گذاشته بودند و از علاقه خود نسبت به این شاهکار محسن یگانه صحبت کرده بودند .

نکته جالب در مورد بیشتر کامنت ها این بود که خیلی ها گفته بودند با شنیدن این آهنگ به یادگیری زبان فارسی علاقه مند شده اند .

در قسمت کامنت ها می توان مردم کشورهای هند ، آلمان ، تایلند ، کانادا ، روسیه ، مالزی ، افغانستان ، استرالیا ، بلژیک ، عربستان و … را مشاهده کرد .

آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه در یوتیوب دنیا را به هم ریخت 1 آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه در یوتیوب دنیا را به هم ریخت

آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه در یوتیوب دنیا را به هم ریخت

در ادامه تعدادی از کامنت های مردم از سایر نقاط جهان درمورد آهنگ محسن یگانه را برای شما گردآوری کرده ایم :

آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه در یوتیوب دنیا را به هم ریخت 3 آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه در یوتیوب دنیا را به هم ریخت

۴۳ میلیون بیننده آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه

آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه در یوتیوب دنیا را به هم ریخت 2 آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه در یوتیوب دنیا را به هم ریخت

کامنت های بهت قول میدم محسن یگانه

آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه در یوتیوب دنیا را به هم ریخت 4 آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه در یوتیوب دنیا را به هم ریخت

تعداد بینندگان آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه به بیش از ۴۳ میلیو نفر رسید

آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه در یوتیوب دنیا را به هم ریخت 5 آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه در یوتیوب دنیا را به هم ریخت

این مطلب از دسته اخبار فرهنگی و هنری برای شما گردآوری شده است .

نوشته آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه در یوتیوب دنیا را به هم ریخت اولین بار در فارسی ها. پدیدار شد.